Kotisivulle olen laatinut lyhyen elämänkerran. Sen sisältönä olen minä. Perheeseen ja työtovereihin vain hieman viittaan jossakin kohdin. Sivuani muokataan tulevaisuudessa aika paljon. Nyt valmistettu on vasta raakile ja koevedos. Jos joku tunnistaa sivulta itsensä ja tahtoo tiedot poistettavaksi ilmaiskoon sen minulle palautteessa tai kommentissa.
Elämäni on ollut monien tuskien ja odottamattomien asioiden keskellä elettyä elämää. Eiköhän se ole jokaisen todistus elämästään. Jos lapsena minulta olisi kysytty ja varmaan kysyttiinkin, että mikä minusta isona tulee, niin en olisi osannut sanoa. Kun sitä nyt minulta kysytään, sanon etten ole vielä iso enkä tiedä mikä minusta vielä tulee. Huomisen huolia on turha tänään surra. Luojani tietänee mitä minulla on edessä. Tuskin Hän sitä kovasti haluaa muuttaa, vaikka rukoilisinkinmuutosta. Mennyttä Hänkään ei voi muuttaa, mutta menneen virheet Hän voi antaa anteeksi.
Usein mielessäni soi laulu: "Olen lentänyt liian kauas, olen lentänyt eksyksiin. Tuhat aurinkokuntaa kiersin..." Sellaisia ovat nopeat ajatukseni. Perässä en pysy.

6363.jpg