Tämä lähti mm:n päästä ja tuli kohti. Kolahti ja sinkautti ajatukset taivaan tuuliin. Niinpä vastaan haasteeseesi mm:

Säännöt:

1. Laita viisi linkkiä viiteen aikaisempaan blogipostaukseesi. Niiden tulee liittyä näihin viiteen teemaan alla:



Perhe:  Risto Reipas ystäviensä keskellä hovissaan.


Ystävyys: On hiljaista.


Rakkaus:  Olen naimisissa

.

Minä itse: Do you believe?


Mitä tahansa: Tulloo tulloo.


2. Haasta viisi muuta bloggaajaa tekemään saman. Yritä löytää ainakin kaksi uudempaa tuttavuutta, joihin voit näin tutustua paremmin.

Satunnaisotantana ja osittain valittuina haastan sinut:
1. Puujalka, pastori, jonka elämään olen bloggautunut.
2. Kolmas huone, Ellinoora, pissismummo, ym. ym. ja koska tämä on eräs kauneimmista blogeista, niin siksi haastan sinut.
3. Minun Afrikkani, uteliaisuuttani olen seurannut tätä nuorten Afrikan seikkailua.
4. Verkkolehti In Medias Res,  tuntemani tuttu vuosien takaa, muttei toisillemme esiteltyjä.
5. Alastalon lasisali, satunnaisesti valittu, mutta saadun vihjeen kautta.

3. Lue postaukset, ja jätä halutessasi kommentteja.